2013. aug. 4.

Helmut 61 + utolsó hétvége

Spüre das Leben und nicht die Gelenke!
Helmuttal tavaly nyáron hozott össze a sors. Eisbären-Berlin!!! Magyarország kedvelője, aki fiatalon akrobataként lépett fel a Budapesti Nagycirkuszban jókat nosztalgiázhatott velem. Séta, evés és gyorshajtás voltak terítéken. Na idénre a BMW-t lecserélte, a VW nem olyan gyors, így az utolsó pontot kihagytuk az idén. 
A 61. szülinap nem annyira kerek, m int az előző, így csak 14-en voltak a keddi meglepetéspartiján. Még a Münchenben dolgozó fia is hazajött ünnepelni. Idén nem voltam hivatalos a családi ünnepre, így csütörtökön szakítottunk egy kis időt a fecsegésre. Ettünk, jókat nevettünk a kínjainkon, aztán ki-ki hazatért. Nagyon kellemes találkozás volt, így egy közös strandlátogatást még beiktatunk 8-án, ha az időjárás is kegyes lesz hozzánk. 
A hétvége aztán pénteken kora délután beköszöntött! A SCHÖNENFEIERABEND!! a kedvenc köszöntésem, és ezt az említett napon kb 2-kor hallhattam meg! 16 szoba, és senkire sem kellett várni, így hamar megvoltam a munkával.
Hazatértem, hogy az itteni dolgaimat is elrendezzem, kicsit pihenni is akartam, meg Ulliékkal beszélni, h a hétvégére valóban szeretnének-e valamit kezdeni velem. Hát nem, így az általam tervezett Berlin-programokat vehettem elő. 

Péntek: A Bundestag kialakulása, a Reichstag épületének története, ezzel párhuzamosan a német történelem bemutatása a 19. századtól napjainkig. Filmvetítés. Lézessóóó. Hűs szellő, nagyon kellemes este lett.
Szombat: Ruháim kimosása, olvasás, további programok felkutatása volt a progi. Hmm, régen voltam egyszerre ennyi időt egy helyen. Kissé szokatlan is volt! 
Vasárnap: Egy ismerőssel tervezett kávézás délutánra, egy templomi koncert estére talán elég lesz az utolsó hétvégére, mást igazán nem tervezek. 




Nincsenek megjegyzések: